7 июн. 2013 г.

Усова Алла Анатоліївна



 Усова Алла Анатоліївна   працює над проблемою  «Проблемний підхід до викладання математики», використовуючи технологію проблемного навчання. Цей вид навчання передбачає послідовні й цілеспрямовані пізнавальні завдання, які учні розв'язують під керівництвом учителя й активно засвоюють нові знання. Проблемне навчання - один із типів розвиваючого навчання. Суть проблемного навчання полягає у створенні для учнів проблемних ситуацій, в усвідомленні, сприйнятті, розв’язанні їх у процесі спільної роботи учнів і вчителя за умов максимальної самостійності перших і під загальним керівництвом останнього. 


 Таке навчання відбувається за типовою схемою: 
-         учитель створює проблемну ситуацію, для розв’язання якої учень має знайти й використати нові для себе засоби діяльності;
-         учні аналізують ситуацію, усвідомлюють, що для них невідоме, шукають способи розв’язання проблеми,  вчитель допомагає їм, надаючи необхідну інформацію.
   Результатом проблемного навчання є нові знання, уміння, способи їх реалізації, розумова діяльність учнів. Протягом 2012-2013 н.р. вчитель активно працює над створення «колекції» проблемних ситуацій для застосування їх на різних етапах уроків.
     Аллою Анатоліївною були підготовані та проведені такі методичні заходи:
-         семінар-практикум  «Навчатися, щоб навчати»;
-         Фестиваль педагогічних ідей (грудень);
-         Методичний бюлетень «Застосування спільної проектної діяльності вчителя та учнів» (грудень, 2012).
   В рамках декади фізико-математичних дисциплін вчитель коригувала роботу гуртка «Мотор. Хлопушка. Знято!!!», а саме , разом з ліцеїстами працювала  над підбором  сценарію та   «артистів». Крім цього протягом декади було організовано та проведено усний журнал «Видатні вчені-математики», а також для допитливих був виготовлений бюлетень про вчених-математиків зі світовим ім’ям, роботи  яких покладені у розвиток математики.
  Разом із Жихарєвою Т.В. було організовано та проведено свято присвячене числу пі.